In vizor

POVESTEA bistrițeanului umilit de service-urile auto din România. Și-a reparat mașina în Ungaria!

Un bistrițean acuză că Suzuki și service-urile sale autorizate nu i-au recunoscut defectul la motor și l-au tot amânat pentru a-i expira garanția, astfel încât să-și repare singur mașina contra cost. A reparat-o în Ungaria, iar apoi a dat în judecată dealerul auto și a câștigat în justiție de două ori. Acum încă se luptă pentru recunoașterea tuturor costurilor sale, potrivit infobistrita.ro.

Marius Zăvoian are 58 de ani și este din Bistrița. În 2015 a vrut să își ia o mașină, așa că s-a oprit la trei variante: Renault Kadjar, Kia Sportage și Suzuki Vitara. A ales-o pe ultima, deoarece credea că este mai fiabilă. A cumpărat-o de la dealerul Premium Cars din Cluj-Napoca. Dar nu mare i-a fost surpriza când a început să aibă imediat probleme. Mai întâi a remarcat niște bătăi la motor. Se auzea ca și cum un metal se ciocnește cu altul. A venit cu mașina la service la doar 11 zile după ce a cumpărat-o și a reclamat problema.

Procesul de predare-primire a mașinii a fost încheiat în 17 august 2015, iar în 28 august era deja înapoi cu jalba. Specialiștii firmei nu au detectat însă nicio problemă, iar reclamația a fost considerată neîntemeiată. Ulterior, acesta s-a mai deplasat și la alte service-uri autorizate Suzuki din țară: în 2016, 2017 și 2018. A fost inclusiv la Târgu Mureș. Apoi la un service din Bistrița, unde s-a prezentat de șase ori!

Citeşte întreaga ştire: Povestea românului care a trebuit să meargă în Ungaria ca să-și repare mașina, pentru că niciun service din România nu-i recunoștea defectul: „Mă simțeam umilit”