Perioada de depunere a dosarelor este deschisă până la data de 7 noiembrie 2025.
Dosarele pot fi depuse la Primăria municipiului Bistrița – Direcția Patrimoniu, situată pe strada Gheorghe Șincai nr. 2, ghișeul 7, în timpul programului de lucru cu publicul: luni – joi: 08:00 – 16:00 și vineri: 08:00 – 14:00.
Dosarul trebuie să conțină:
- Pentru persoane fizice:
- Cerere tip (disponibilă la sediul Primăriei);
- Copie act de identitate al solicitantului ;
- Copie certificat de înmatriculare al autovehiculului cu ITP valabil;
- Act de proprietate/Extras CF, sau de închiriere al spațiului cu destinație de locuință situat în zona SubCetate ANL;
- Pentru persoane juridice:
- Cerere tip (disponibilă la sediul Primăriei);
- Copie certificat de înregistrare fiscală a societății;
- Copie după actul constitutiv al societății( în cazul în care persoana solicitantă este asociat în societate);
- Copie după certificatul de inmatriculare al autovehiculului, cu ITP valabil
- Extras CF al spațiului în care își desfășoară activitatea societatea.
